تاریخ امروز۱۸ شهریور ۱۴۰۳

قدرت جادویی جملات تاکیدی

ما با فکر به چیزهایی که نمی خواهیم آن افکار منفی را به جهان هستی می فرستیم و جهان هستی توجهی نمی کند که آن فکر و اندیشه و کلام مثبت باشد یا منفی و جهان هستی از همان طیف مقدار بیشتری برای ما می فرستد .

اگر می خواهید است آینده شما بهتر و متفاوت تر از زندگی هم اکنون شما باشد پس سعی کنید از افکار و جملات منفی دست بکشید و جملات و افکار مثبت را جایگزین آنها نمایید .

در کلام ما قدرتی جادویی نهفته است که با اطلاع یا بدون اطلاع از آن روزانه از آن استفاده می نماییم و تعداد زیادی از افراد از زندگی و آینده خود منفی می گویند و مرتب در حال غر زدن از زندگی خود هستند و به طور مثال فردی که مرتب از بیماری یا فقر و بی پولی سخن می گوید بیشتر از دیگران دچار بیماری و بی پولی و فقر می گردد و این ما هستیم که با کلمات و افکار خود تعداد بیشتری از آن فکر را به سوی زندگی خود جذب می کنیم و جالب اینجاست که دیگران را مقصر اصلی این وضع زندگی خود می دانیم .

و ما با قدرت کلمات آینده خود را پیشگویی می کنیم و نمی توانید از بیماری سخن بگویید و سالم و تندرست باشید و نمی توانید از فقر و بی پولی سخن بگویید و ثروتمند باشید . و اگر می خواهید بدانید آینده و زندگی شما در سال های آینده چگونه است به سخن و طرز فکر و جملات اکنون خود گوش فرا دهید .

اگر می خواهید آینده شما بهتر و متفاوت تر از زندگی هم اکنون شما باشد پس سعی کنید از افکار و جملات منفی دست بکشید و جملات و افکار مثبت را جایگزین آنها نمایید .

باید کلمات و افکار خود را در آن مسیری قرار دهید که دوست دارید به آن خواسته و آینده برسید و در واقع شما به آنچه خودتان درباره خودتان می گویید , بیشتر از آنچه دیگران درباره تان می گویند باور دارید .

اگر ما مرتب و روزانه بگوییم  : من سالم و تندرست هستم , من قدرتمند هستم , من ثروتمند هستم و از این نمونه جملات مثبت در واقع پس از بیان این کلمات و با گذشت زمان , آنها همان تاثیر را در درون تان خواهند گذاشت پس حالا که متوجه تاثیر جملات در زندگی و آینده خود شدیم بیایید از همین حالا جملات مثبت را جایگزین جملات منفی نماییم و برای آشنایی بیشتر می توانید از فایل های صوتی و جملات تاکیدی موجود در این سایت استفاده نمایید .

فایل صوتی جملات تاکیدی مثبت

.

.

در پایان از شما می خواهیم برای مشاهده تآثیر جملات مثبت و تاکیدی جملات مورد نظر بر اساس خواسته خود را نوشته و روزانه در چند نوبت تکرار نمایید و تجربیات و سوالات خود را با ما در میان بگذارید و خوشحال می شویم به شما در این زمینه یاری نماییم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *